اعضای تیم ملی کاراته آقایان تست دادند

اعضای تیم ملی کاراته آقایان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان جهت حضوری موفق در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2022، بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگ‌ژو، در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان با حضور ۴ کاراته کای برتر اوزان مختلف مسابقات قهرمانی کشور و ملی پوشانی که پیش از این در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ حضور داشتند، از ۶ اسفند ماه 1400 در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.
این نفرات صبح امروز و در حضور شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی حضور پیدا کردند.
علی مسکینی و مجید حسن نیا در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، سید علی کریمی و امیررضا میرزایی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، علی اصغر آسیابری و مهدی شهگل در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب و مهدی خدابخشی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم دعوت شدگان به این اردو هستند که برای حضور در مسابقات انفرادی قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند.
همچنین اسامی نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور که در اولین مرحله اردوی تیم ملی حضور دارند به شرح زیر است:
وزن منفی ۶۰ کیلوگرم: علی اکبر بختیاری، پوریا اقدسی، سینا جلیلیان و محمد حسین قاسمی.
وزن منفی ۶۷ کیلوگرم: علیرضا فرجی، هادی کیانی، مرتضی نعمتی و حمیدرضا اسمعیلی.
وزن منفی ۷۵ کیلوگرم: سامان عدالتی، الیاس محمدزاده، علیرضا حیدری و علی رحیمی.
وزن منفی ۸۴ کیلوگرم: امیرحسین فداکار، اسماعیل معتمدی، امیر اسلامی و رئوف دست افکن.
وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم: محمود نعمتی، مجید نیکوهمت، سامان حیدری و علیرضا اکبری.
شایان ذکر است نفرات دعوت شده به اردوی مذکور که جهت برپایی اردویی شبانه روزی از روز گذشته پس از انجام تست پی‌سی‌آر، قرنطینه و رعایت کامل نکات بهداشتی در هتل آکادمی ملی المپیک استقرار پیدا کرده اند،  پس از حضور در آزمون های آمادگی جسمانی، از بعد از ظهر امروز در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
برنامه مسابقات آتی ملی پوشان کاراته ایران که در کمتر از دو ماه باید در سه رویداد مهم مسابقات قهرمانی آسیا، بازیهای کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی هانگژو شرکت کنند به شرح زیر است:
بازیهای کشورهای اسلامی 19 تا 20 مرداد 1401، مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان و طی روزهای 29 تیر تا 2 مردادماه 1401 و بازیهای آسیایی هانگژو 20 تا 22 شهریور 1401.
لازم به ذکر است کاراته کاهای تیم ملی، علاوه بر مسابقات مذکور و تا پیش از اعزام به بازی های آسیایی، سه مرحله مسابقات کاراته وان پرتغال(2 تا 4 اردیبهشت)، مراکش (23 تا 25 اردیبهشت) و آذربایجان (11 تا 13 شهریور) را نیز پیش رو دارند.

۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید