بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی دو اتلون بانوان در آکادمی ملی المپیک

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی دو اتلون بانوان در آکادمی ملی المپیک
دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک به اتفاق دکتر گودرزی رئیس فدراسیون ورزش سه گانه از اردوی آماده سازی تیم ملی دو اتلون بانوان در آکادمی ملی المپیک بازدید و با اعضای کادرفنی و ورزشکاران این رشته ورزشی به گفتگو پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر صالحی امیری در جریان این بازدید ضمن بیان اینکه نقش حضور بانوان ورزشکار ایران در میادین ورزشی برای ما بسیار مهم است گفت: ما در تلاش هستیم تا اعزام بانوان به رویدادهای ورزشی به خصوص بازی های آسیایی پیش رو را افزایش داده و حتی در دو رویداد مهم پیش رو تعداد بانوان ورزشکار در کاروان های اعزامی را با آقایان ورزشکار برابر کنیم.
وی با اشاره به این موضوع که تمامی همکاران ما در آکادمی ملی المپیک تمام تلاش خود را برای آماده سازی هر چه بهتر شما عزیزان و دیگر رشته های ورزشی به کار بسته اند افزود:  رئیس فدراسیون ورزش سه گانه هم نشان داده که در این زمینه نگاه تبعیض آمیز ندارد. تلاش ما هم در کمیته ملی المپیک، رفع همین تبعیض ها می باشد.
رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه ابراز داشت: حضور شما بانوان ورزشکار در میادین ورزشی به ما دلگرمی می‌دهد. ما در کمیته ملی المپیک از مشکلات و مسائل شما مطلع هستیم و مطمئن باشید در جهت رفع نیازهای شما عزیزان نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

۲۵ بهمن ۱۴۰۰ ۱۷:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید