همایش معرفی بانوی اخلاق ورزش کشور برگزار شد

همایش معرفی بانوی اخلاق ورزش کشور برگزار شد
صبح امروز و طی برگزاری همایش معرفی بانوی اخلاق ورزش کشور که توسط کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک و در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، از 95 نفر از مربیان و ورزشکاران برتر اخلاق در 47 فدراسیون ورزشی تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در جریان برگزاری این همایش، مهین فرهادی زاد رئیس کمیسیون زنان و ورزش کمیته ملی المپیک ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، از تلاش های دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در جهت تشکیل و فعالیت کمیسیون‌های 17 گانه در این کمیته قدردانی کرد.
وی در ادامه گفت: در این مدت و با حمایت های دکتر صالحی امیری، این کمیسیون ها فعالیت ها و کارهای بسیار خوب و ماندگاری را در حوزه مربوطه انجام داده اند که کمیسیون زنان و ورزش نیز از این قائده مستثنی نیست.  
دوره آموزشی جانشین پروری، نشست ها و همایش های علمی-ورزشی و تعیین شاخص های الگوی برتر اخلاق ورزش که به انتخاب مربیان و ورزشکاران برتر اخلاق ورزش بانوان منتهی شد، از جمله این فعالیت ها می باشد.
فرهادی زاد در پایان ابراز امیدواری کرد تا این الگوها و نفرات شاخص اخلاق ورزشی بتوانند در توسعه اخلاق‌مداری در فدراسیون های ورزشی بیش از پیش نقش آفرین باشند.
در ادامه این همایش و پس از پخش کلیپی از فعالیت های انجام گرفته در کمیسیون ورزش و زنان، دکتر عباسعلی گائینی رئیس کمیسیون همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک به بیان مهمترین مصادیق اخلاقی پرداخت و گفت: شکر گذاری و سپاس از دیگران، شرمسار نکردن دیگران، بستن چشم بر روی بدی ها، سرزنش نکردن دیگران و عاشق بودن، از مهمترین این مصادیق هستند.









۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید