بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک از محل آزمون‌های ورودی دوره مربیگری بدنساز

بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک  از محل آزمون‌های ورودی دوره مربیگری بدنساز
صبح امروز آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک ویژه آقایان و بانوان، با حضور 150 نفر از ورزشکاران و مربیان علاقمند به حضور در این دوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی به منظور تداوم و سازماندهی بیشتر آموزش تخصصی و پرورش مربیان بدنساز و افزایش نقش آنها در کسب عناوین قهرمانی، با شرایط و مقررات جدید آموزشی نسبت به برگزاری این دوره تخصصی ویژه کرده است.
بر این اساس متقاضیان شرکت در دوره 10 روزه مربیگری بدنساز باید در کارگاه ها و دوره های آموزشی پیش‌بینی شده شرکت نموده و 100 امتیازلازم جهت حضور در آزمون ورودی دوره پیشرفته مربیگری بدنساز را کسب نمایند.
صبح امروز و در جریان برگزاری آزمون ورودی بیست‌و‌ هفتمین دوره مربیگری بدنساز ویژه آقایان و بیست و هشتمین دوره مربیگری بدنساز ویژه بانوان، دکتر کیکاوس سعیدی سرپرست آکادمی ملی المپیک در محل برگزاری آزمون مذکور حاضر شده و ضمن بازدید، با عوامل برگزاری و تعدادی از شرکت کنندگان به گفتگو پرداخت.
منابع آزمون تئوری این دوره از کتاب علم تمرین (نوشته دکتر عیدی علیجانی) و آزمون عملی که طی امروز (ویژه شرکت کنندگان شهرستانی) و فردا برگزار می شود شامل موارد زیر است:
1. آزمون انعطاف پذیری تنه به جلو تعدیل شده( نمره دهی بر اساس نورم های مرکز)
2. آزمون دویدن 540 متر( نمره دهی بر اساس نورم های مرکز)
3. آزمون دو مارپیچ تعدیل شده ایلی نویز ( نمره دهی بر اساس نورم های مرکز)
4. ارائه یک تمرین دلخواه روی نردبان چابکی ( بررسی کیفی )

بدنساز14

گفتنی است پس از پایان این آزمون‌ها، شرکت کنندگان پس از حضور در دوره و انجام آزمون‌های پایان دوره، در صورت کسب حدنصاب نمره قبولی موفق به اخذ گواهینامه پایانی دوره مربیگری بدنساز آکادمی و کمیته ملی المپیک که به دو زبان فارسی و انگلیسی است، خواهند شد.
لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان حداقل تا دوهفته دیگر از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اعلام خواهد شد.

۱۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید