دهمین دوره تربیت مربی مهارتهای ذهنی آغاز شد

دهمین دوره تربیت مربی مهارتهای ذهنی آغاز شد
دوره آموزشی روز چهارشنبه 7 مهر با حضور دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک که کار تدریس مباحث روز نخست این دوره را بر عهده داشت آغاز شد.
این دوره آموزشی روز چهارشنبه 7 مهر با حضور دکتر واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک که کار تدریس مباحث روز نخست این دوره را بر عهده داشت آغاز شد.

  پس از اعلام فراخوان مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری دوره مذکور، 40 نفر آقا و خانم برای حضور در دهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی ثبت نام کردند که پس از بررسی مدارک ارسالی این افراد، 28 نفر برای انجام مصاحبه ورودی دوره دعوت شدند . در پایان 14 نفر در این مصاحبه که بصورت حضوری و آن لاین برگزار شد پذیرفته شدند.

دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی در خصوص هدف از برگزاری این دوره گفت : با توجه به نقش مهارت‌های ذهنی در شکوفایی توانمندی‌های بدنی، تکنیکی و تاکتیکی ورزشکاران به ویژه در شرایط سخت مسابقات و با عنایت به نیاز ورزش کشور به افراد توانمند در این حوزه و همچنین اهمیت بحث آموزش این مرکز نسبت به برنامه ریزی و اجرای این دوره که یکی از دوره های موفق این مرکز می باشد اقدام نمود.

وی افزود: ما با برگزاری این دوره بدنبال این هستیم که ورزشکار ما هنگامی گه در صحنه عمل قرار می گیرد نیازش را به یک پشتیبان برآورده شده ببیند.  

گفتنی است مدت زمان دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی جمعا 400 ساعت خواهد بود که شامل 100 ساعت آموزش نظری و 300 ساعت کارورزی است.

دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی از تاریخ 7 مهرماه هر چهارشنبه از ساعت 9 صبح لغایت 16 بعد از ظهر و به مدت 13 هفته ادامه خواهد داشت.

۱۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید