دبیر همایش ملی مدیریت ورزشی: درتولید علم مدیریت به حد قابل قبولی رسیده ایم

دبیر همایش ملی مدیریت ورزشی:  درتولید علم مدیریت به حد قابل قبولی رسیده ایم
دبیر همایش ملی مدیریت ورزشی گفت: با بررسی مقالات این دوره از همایش ملی مدیریت ورزشی کشوربه جرات می توان عنوان کرد در زمینه تولید علم مدیریت به حد قابل قبولی رسیده ایم.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، دکتر حبیب هنری با ارائه گزارش همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ارائه آخرین یافته های علمی در حیطه مدیریت ورزشی و کمک به رشد و توسعه ورزش همگام با سایر بخشها درراستای تحقق اهداف کلان سند چشم انداز 20 ساله ، برنامه ریزی در ارگانهای ورزشی ، راهبردهای خصوصی سازی ، توجه به پژوهش های کاربردی در ورزش از جمله اهداف برگزاری این همایش به شمار می آید.
وی افزود: این همایش که با همت مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده در طی دو روز به مسائل و نیازهای مدیریت ورزش کشور می پردازد.
وی گفت: 236 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد، که از این تعداد 31 مقاله به شکل سخنرانی و 49 مقاله به شکل پوستر در طی این دو روز ارائه می شوند. همچنین 8 محقق برجسته کشور در خصوص محورهای این همایش به سخنرانی می پردازند.
در ادامه این همایش دکتر طهماست مظاهری به عنوان اولین سخنران کلیدی در خصوص اصل 44 و توسعه خصوصی سازی در صنعت ورزش، چالش ها و فرصت ها به ایراد سخنرانی پرداخت .
شایان ذکر است دو کارگاه آموزشی نیز همزمان با برگزاری این همایش طی روزهای چهارشنبه بعد از ظهر 30 بهمن ماه و پنجشنبه صبح یکم اسفندماه با حضور دکتر سید نصر الله سجادی و مهندس مهدی عراقی برگزار می شود.
نکات کلیدی در طراحی ( master plan) رویدادهای بزرگ ورزشی ومدیریت عملکرد در سازمانهای ورزشی موضوعات دو کارگاهی است که طی این دو روز با حضور علاقمندان برگزار می شود.
گفتنی است همایش ملی مدیریت ورزشی طی روزهای 30 بهمن ماه و یکم اسفندماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا شده است.
 گفتنی است این همایش دو روزه فردا بعد از ظهر به کار خود پایان می دهد.
۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ۱۲:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید