پیگیری تمرینات تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان در آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران دعوت شده به اردوهای آماده سازی تیم های ملی کاراته آقایان و بانوان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مرحله شانزدهم اردوی تیم ملی کاراته آقایان و سیزدهمین مرحله از اردوهای تمرینی تیم ملی کاراته بانوان جهت حضور در بازی های المپیک توکیو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
اعضای تیم ملی کاراته آقایان که از 11 تیرماه این مرحله از اردوهای خود را آغاز کرده اند تا ۱۹ تیر و در دو نوبت صبح و بعدازظهر در آکادمی ملی المپیک به تمرین خواهند پرداخت.
همچنین بانوان ملی پوش کاراته نیز سیزدهمین مرحله از اردوهای خود را طی روزهای 14 لغایت 26 تیرماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.
شایان ذکر است روز گذشته دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مهدی علینژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از تمرینات آماده‌سازی این دو تیم در آکادمی ملی المپیک بازدید و با مسئولین فدراسیون های مذکور، مربیان و ملی پوشان این تیم ها به گفتگو پرداختند.
لازم به ذکر است سجاد گنج زاده، حمیده عباسعلی و سارا بهمنیار سه نماینده کاراته ایران در بازی های المپیک را تشکیل می دهند که تمرینات خود را زیر نظر سید شهرام هروی و سمانه خوش قدم سرمربیان تیم های ملی کاراته ایران پیگیری می کنند.
۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید