بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر

بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و دکتر مهدی علی‌نژاد معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حضور دکتر فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی از تمرینات آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این بازدید از اهدای پاداش مازاد بر کمک‌ هزینه‌های ورزشکاران و کادر فنی پیش از اعزام به توکیو خبر داد.
وی ضمن اشاره به حمایت های رئیس کمیته ملی المپیک از تیم های ورزشی ابراز داشت: به گفته جامعه ورزش در این دوره همدلی خوبی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به وجود آمده که این مهم باعث شد بهترین امکانات و شرایط در اختیار تیم ها برای کسب سهمیه المپیک قرار بگیرد که در نهایت منجر به این شد که رکورد بیشترین سهمیه‌های المپیک کسب شده در تمامی ادوار شکسته شود.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه خطاب به سابریست ها گفت:  شما در بین هشت تیم برتر جهان قرار دارید که این موضوع نشان دهنده این است که زحمات شما خوب جواب داده و باعث بالا بردن اعتبار ورزش ایران شده است.
در ادامه این بازدید دکتر فضل‌الله باقرزاده رئیس فدراسیون و پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی به ارائه گزارشی از وضعیت آمادگی ملی پوشان این تیم و مسیر سختی که تا کنون برای موفقیت شمشیربازی در آوردگاه المپیک طی کرده اند  ارائه نمودند.
شایان ذکر است اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران در بازی های المپیک توکیو که در دو بخش انفرادی و تیمی در این مسابقات حضور خواهد داشت را مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی تشکیل می دهند.
۱۵ تیر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید