با حضور صاحب نظران عرصه مدیریت ورزشی کشور " همایش ملی مدیریت ورزشی افتتاح می شود

با حضور صاحب نظران عرصه مدیریت ورزشی کشور " همایش ملی مدیریت ورزشی افتتاح می شود
" همایش ملی مدیریت ورزشی با تاکید بر سند چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران" صبح روز چهارشنبه 30 بهمن ماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک افتتاح می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در مراسم افتتاحیه این همایش جمع کثیری از اندیشمندان و صاحب نظران عرصه مدیریت ورزشی کشور، روسای فدراسیون های ورزشی و ادارات کل تربیت بدنی استانها و همچنین مدیران ورزش کشور حضور خواهند داشت.
ارائه آخرین یافته های علمی در حیطه مدیریت ورزشی و کمک به رشد و توسعه ورزش همگام با سایر بخشها درراستای تحقق اهداف کلان سند چشم انداز 20 ساله از جمله اهداف برگزاری این همایش می باشد.
گفتنی است در ادامه این مراسم دکتر طهماسب مظاهری به عنوان اولین سخنران کلیدی این همایش در خصوص اصل 44 و توسعه خصوصی سازی در صنعت ورزش، چالش ها و فرصت ها به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.
لازم به ذکر است این همایش از سوی مرکز مدیریت ورزشی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و با همکاری کمیته ملی المپیک ، مرکز ملی مدیریت و توسعه ورزش کشور ، پژوهشکده تربیت بدنی، انجمن ملی تربیت بدنی و کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهد شد.
ارائه 35 مقاله در قالب سخنرانی ، نمایش50 مقاله در قالب پوستر، ارائه هشت سخنرانی کلیدی توسط اساتید بنام علم مدیریت و همچنین برگزاری دو کارگاه آموزشی بصورت همزمان از برنامه های این همایش ملی دو روزه می باشد.
۲۷ بهمن ۱۳۸۷ ۱۰:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید