تأکید بر اهمیت نقش آکادمی های ملی المپیک در جنبش المپیک توسط محقق و مدرس کمیته بین المللی المپیک

تأکید بر اهمیت نقش آکادمی های ملی المپیک در جنبش المپیک توسط محقق و مدرس کمیته بین المللی المپیک
پروفسور تیری زینتس استاد دانشگاه یو سی لاین بلژیک، محقق و مدرس کمیته بین المللی المپیک به عنوان سخنران در دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در خصوص اهمیت آکادمی های ملی المپیک در جنبش المپیک توضیحاتی را به شرکت کنندگان ارائه داد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پروفسور تیری زینتس در آغاز سخنرانی خود در نشست ارزش ها در جنبش المپیک دومین همایش آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اشاره کوتاهی به اهمیت المپیزم با استناد به منشور المپیک نمود.
وی اهمیت آموزش در جنبش المپیک را برجسته و اهمیت تمرکز آن را برای کلیه مخاطبین ورزشی از جمله مدیران، مربیان، ورزشکاران و پزشکان در آکادمی های ملی المپیک تأکید نمود.
تیری زینتس در ادامه، عملکرد چند آکادمی ملی المپیک از کشورهای مختلف را با تأکید به نیازهای آموزشی خاص آن کشورها مثال زد.
وی در پایان با ارائه توضیحاتی توجه مخاطبین و سازمان های المپیکی را به این نکته جلب کرد که کمیته های ملی المپیک با تمرکز روی مدال آوری و پیروزی در رویدادهای بزرگ ورزشی نباید از اهمیت نقش آکادمی های ملی المپیک غافل شوند.
استاد مدعو دانشگاه  اوتاوا کانادا، عضویت در کمیته بین المللی المپیک (IOC member)، عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بلژیک، عضویت در آکادمی ملی المپیک بلژیک، مدرس و محقق دوره های آموزشی کمیته بین المللی المپیک و عضویت در کمیسیون آموزش وادا (WADA) از دیگر مسئولیت های پروفسور تیری زینتس است که به عنوان سخنران و به صورت غیر حضوری در این همایش حضور یافت.






۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید