آغاز ششمین مرحله از طرح بورسیه ورزشی آکادمی ملی المپیک

آغاز ششمین مرحله از طرح بورسیه ورزشی آکادمی ملی المپیک
ششمین مرحله از طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک ویژه نوجوانان نخبه ورزشکار به صورت غیرحضوری آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این دوره که سومین مرحله از آموزش های غیرحضوری دختران و پسران حاضر در طرح بورسیه ورزشی آکادمی ملی المپیک در سال 1399 می باشد، 31 دختر و 31 پسر از 11 فدراسیون ورزشی طی روزهای 4 و 6 اسفندماه در کارگاه های آموزشی حضور خواهند داشت.
سرفصل های آموزشی و مدرسین این مرحله از طرح مذکور به شرح زیر است:
دوشنبه 4 اسفند:
ذهنیت رشد یابنده (توسط احمد قاضی عسگر)، آشنایی با مکمل ها (توسط هادی عطارد)، قدرت و پلایومتریک (توسط مهدی چراغی) و  برنامه ریزی تمرینات قدرتی (توسط بیتا سبزی).
چهارشنبه 6 اسفند:
استفاده از روتین ها در اجرای مهارت (توسط محسن پروازی)، پیشگیری از آسیب ورزشی (توسط پریسا نمازی)، ورزش و محیط زیست (توسط ناهید کریمی)، تمرینات تعادلی (توسط دانیال تیماجی).
طرح بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک یکی از برنامه‌های مهم و حمایتی کمیته ملی المپیک با هدف موفقیت در المپیک جوانان است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته، ورزشکاران نوجوان نخبه در دو بخش پسران و دختران به صورت حضوری و در قالب سه اردوی سه‌روزه در سال ۱۳۹۸ از مزیت‌های این طرح بهره‌مند شدند.
در ادامه و به دلیل شیوع ویروس کرونا، این طرح در سال جاری در سه مرحله و به صورت غیرحضوری برگزار شد.

۵ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۳۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید