ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان و همچنین توجه ویژه به ورزش بانوان از اولویت‌های اصلی آکادمی ملی المپیک است

ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان و همچنین توجه ویژه به ورزش بانوان از اولویت‌های اصلی آکادمی ملی المپیک است
صبح امروز و طی مراسم افتتاحیه‌ای با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک، دومین مرحله از بورسیه ورزشی امیدها و ستاره‌های آکادمی ملی المپیک به صورت غیر حضوری آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر قراخانلو در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری و عزاداری سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش، برگزاری این مرحله از بورسیه را با توجه به شیوع ویروس کرونا تجربه جدیدی عنوان کرد.
وی افزود: پاندمی کرونا یک فهم، ادبیات و رویه جدیدی را بر جهان مستولی کرد که ما ورزشی‌ها باید جریان ورزش که جریانی زنده و مستمر است را با تغییرات به وجود آمده وفق دهیم.
دکتر قراخانلو ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان و همچنین توجه ویژه به ورزش بانوان را از اولویت‌های کاری مهم و اصلی آکادمی ملی المپیک عنوان کرد و خطاب به شرکت کنندگان بورسیه ورزشی گفت: شما اولویت اول آکادمی ملی المپیک هستید. با توجه به هدف گذاری‌های شما برای زندگی ورزشی و اهمیت استمرار آن، برای ما مهم است که شما عزیزان پس از دوران کرونا دچار غافلگیری نشده و برنامه های ورزشی خود را تا رسیدن به قله های افتخار پیش ببرید.  
دکتر قراخانلو در ادامه و با بیان اینکه آکادمی ملی المپیک در دوره چهارم بورسیه ورزشی که از صبح امروز کلید خورد، به صورت نظری و با کیفیت بالاتری به شرکت کنندگان این طرح ارائه می شود ابراز داشت: بنده و همکارانم در آکادمی امیدواریم به زودی و پس از پشت سر گذاشتن دوران کرونا بخش عملی این دوره را به صورت حضوری در خدمت شما و مربیانتان باشیم.
وی ضمن اشاره به این موضوع که بازخوردهایی که از مرحله گذشته بورسیه ورزشی آکادمی ملی المپیک از سوی مدیران کمیته ملی المپیک، آکادمی و مدیران و متولیان ورزش داشتیم، ما را بر این داشت تا مراحل بعدی بورسیه را با تعداد فدراسیون های بیشتر و همچنین تعداد شرکت کنندگان بیشتری پیگیری نماییم.
دکتر قراخانلو در پایان گفت: در آینده ای نزدیک گزارشی مبسوط از بورسیه ورزشی امیدها و ستاره های آکادمی ملی المپیک به کمیته بین المللی المپیک ارسال خواهد شد.
گفتنی است دوره های آموزشی آنلاین این مرحله از بورسیه ورزشی آکادمی که با حضور 31 دختر و 31 پسر نخبه ورزشکار و در قالب هشت گروه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود، تا تاریخ 12 شهریور ادامه دارد.
عناوین کارگاه های آموزشی به شرح زیر است:
- شناسایی افکار و هیجانات مثبت و منفی و نقش آنها در عملکرد ورزشی
- بازگشت به حالت اولیه مطلوب در ورزش
- تغذیه (کنترل وزن)
- زندگی اجتماعی و ورزش قهرمانی
۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۴:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید