با حضور در آکادمی ملی المپیک؛ تمرینات آماده سازی اردونشینان تیم ملی جودو پیگیری شد

با حضور در آکادمی ملی المپیک؛
تمرینات آماده سازی اردونشینان تیم ملی جودو  پیگیری شد
12 ورزشکار دعوت شده به اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو بزرگسالان، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر کادرفنی این تیم پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تمرینات آماده سازی تیم ملی جودو از روز چهارشنبه 26 دیماه در تهران آغاز شده است و اردونشینان این تیم که مسابقات جودو قهرمانی کشور را طی روزهای نهم لغایت یازدهم بهمن پیش رو دارند صبح امروز و با حضور تمامی اعضای کادرفنی این تیم در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد و جنبه انتخابی تیم ملی نیز دارد، ادامه اردوهای این تیم از روز 18 بهمن آغاز خواهد شد.
در همین تاریخ محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو به همراه محمد محمدی بریمانلو و سعید مولایی جودوکاران اوزان منفی 73 و منفی 81 کیلوگرم تیم ملی به مسابقات گرند اسلم پاریس که از شانس کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو برخوردار است اعزام خواهند شد. این مسابقات در روزهای 20 و 21 بهمن انجام می شود.
دو ورزشکار اعزامی به پاریس پس از پایان این مسابقات اردوی چهار روزه و مشترکی را با اعضای تیم های شرکت کننده در این رقابتها برگزار خواهند کرد و پس از بازگشت این ورزشکاران به ایران، اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو با حضور تمامی نفرات و جهت حضور در مسابقات جودو قهرمانی آسیا از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز خواهد شد.
لازم به ذکر است مسابقات جودو قهرمانی آسیا  اواخر فروردین ماه 98 و در کشور امارات برگزار خواهد شد.
گفتنی است علاوه بر محمد منصوری، آندره شتور بابین، فرهاد شاطرزاده و محمد جوانی به عنوان مربی و دکتر حمید آقا علی نژاد به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی جودو را در این اردو تشکیل می دهند.
۳ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید