دوره مدیریت ورزشی (همبستگی المپیک) ویژه مدیران و کارشناسان کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک آغاز شد

دوره مدیریت ورزشی (همبستگی المپیک) ویژه مدیران و کارشناسان کمیته ملی المپیک 
و آکادمی ملی المپیک آغاز شد
صبح امروز و با حضور مدیران و کارشناسان کمیته و آکادمی ملی المپیک، دوره مدیریت ورزشی(المپیک سولیداریتی)، در محل آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، طبق برنامه ریزیهای انجام گرفته در واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و در راستای اجرای برنامه های مدیریتی که زیر نظر المپیک سولیداریتی (OS) کمیته بین المللی المپیک(NOC)  برگزار می شود، دوره آموزشی مدیریت ورزشی ویژه مدیران و کارشناسان آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی که سهمیه حضور  در آن برای دومین بار از سوی OS به پرسنل تعلق گرفته است، آشنایی کارکنان کمیته و آکادمی ملی المپیک از اطلاعات و اهداف جنبش المپیک و مسائل اجرایی در سازمانهای المپیکی که از ضرورت های آموزش کارکنان به حساب می آید.
از مهمترین مباحثی که در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به این موارد اشاره کرد: رهبری و اصول جنبش المپیک، آشنایی با سازمان های المپیکی، معرفی رویدادهای بزرگ ورزشی و ابعاد مالی، اخلاق در ورزش، مهارت های مدیریت، ارزش های المپیک و همچنین معرفی المپیک سولیداریتی و حوزه های عملکرد آن.
گفتنی است دکتر سید نصرالله سجادی، دکتر جواد آزمون، دکتر الهام شیرزاد، دکتر فرشاد تجاری و ناهید کریمی مدرسین این دوره چهار روزه را تشکیل می دهند.
دوره مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) ویژه مدیران و کارشناسان کمیته و آکادمی ملی المپیک طی روزهای یکم لغایت چهارم بهمن ماه 1397 در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۱۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید