به منظور حضور در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا: اعضای تیم ملی جوجیتسو بانوان تست دادند

به منظور حضور در بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا: 
اعضای تیم ملی جوجیتسو بانوان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی جوجیتسو بانوان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 11 اردونشین تیم ملی جوجیتسو در بخش بانوان که سومین مرحله از اردوهای آماده‌سازی خود را از روز شنبه 22 اردیبهشت‌ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده‌اند، صبح امروز و با حضور اعضای کادرفنی این تیم، تست آمادگی جسمانی دادند.
نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی جوجیتسو دختران برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی، از 19 اسفند‌ماه 1397، با دعوت از 15 ورزشکار در آکادمی المپیک آغاز شده است. ملی‌پوشان این تیم پس از انجام دو مرحله مسابقات انتخابی درون اردویی، هم‌اکنون تمرینات خود را در سومین مرحله از اردوها در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر، زیر نظر سوده کمندانی مربی جوان تیم ملی جوجیتسو بانوان و مهسا روحی بدنساز این تیم در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.
اردونشینان تیم ملی جوجیتسو بانوان که صبح امروز در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند را این ورزشکاران تشکیل می‌دهند:
ناهید پیرهادی، سمیه محمدخانی، نسیم محمدی‌بندبونی، مهسا مجیدی، سارا شفق، خدیجه رضایی، مینا قره‌خانی، سمانه سهیلی، سارا حسنوند، تینا جعفری و فاطمه آقاجانی.
مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا اواسط تیرماه سال جاری، به میزبانی آلماتی قزاقستان و در دو استایل نوازا و فایت برگزار خواهد شد و ملی پوشان این تیم پس از این مسابقات، تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا پیگیری خواهند کرد. دوم شهریورماه 1397، تاریخ آغاز مسابقات جوجیتسو در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید