صبح امروز و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد: سمینار تاکتیکهای پیشرفته دفاعی در والیبال

صبح امروز و در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد:
سمینار تاکتیکهای پیشرفته دفاعی در والیبال
صبح امروز و با برگزاری مراسم افتتاحیه ای کوتاه، سمینار تاکتیکهای پیشرفته دفاعی با تدریس سرمربی تیم ملی والیبال آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای این مراسم که با حضور دکتر احمد ضیایی رئیس و محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال، پیمان اکبری مربی تیم ملی ، جواد مهرگان سرپرست کمیته آموزش و پژوهش و مسعود صالحیه از پیشکسوتان والیبال برگزار شد، دکتر ضیایی ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان و با اشاره به جایگاه بالای ایران در والیبال جهان، از مربیان وطنی خواست تا برای عرض اندام والیبال ایران در جهان، سطح دانش خود را همچون جایگاه والیبال ایران در دنیا بالاتر ببرند.
گفتنی است تدریس این سمینار تخصصی یک روزه که برای نخستین بار از سوی فدراسیون والیبال و جهت ارتقای سطح دانش فنی مربیان رده بالای کشور برگزار شد، بر عهده ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بود.
لازم به ذکر است داشتن مدرک مربیگری بین المللی و سابقه مربیگری در یکی از تیم های ملی یا تیم های لیگ برتری در سه سال اخیر از جمله شرایط حضور در این سمینار یک روزه بود که توسط کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال برگزار شد.
شایان ذکر است سمینار تخصصی تاکتیکهای پیشرفته دفاعی از ساعت 9 صبح امروز در سالن اجتماعات آکادمی المپیک آغاز و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.
۲ بهمن ۱۳۹۶ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید