صبح امروز و با حضور نایب رئیس فدراسیون ورزش سه گانه: دوره بدنسازی ویژه ورزش سه گانه آغاز شد

صبح امروز و با حضور نایب رئیس فدراسیون ورزش سه گانه:
دوره بدنسازی ویژه ورزش سه گانه آغاز شد
دوره آموزشی بدنسازی ویژه رشته ورزشی سه گانه از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز و طی مراسم افتتاحیه ای کوتاه با حضور مهدی گودرزی نایب رئیس فدراسیون ورزش سه گانه و ارائه گزارشی مختصر در خصوص معرفی و نحوه برگزاری دوره که توسط ایشان به شرکت کنندگان ارائه شد، دوره بدنسازی ویژه رشته ورزشی سه گانه به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
طبق تقویم آموزشی و برنامه ریزیهای انجام گرفته فدراسیون ورزش سه گانه و با هدف بالا بردن سطح علمی مربیان این رشته ورزشی، فدراسیون ورزش سه گانه اقدام به برگزاری دوره ای آموزشی و سه روزه با عنوان دوره بدنسازی ورزش سه گانه نمود که این دوره از امروز آغاز و تا روز دوشنبه 26 تیر ادامه خواهد داشت.
از عناوین دروسی که طی این سه روز توسط اساتید دوره به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد می توان به: آشنایی با عوامل آمادگی جسمانی ( قدرت، استقامت و ...)، آشنایی با اصول تمرینات قدرتی و آشنایی با انواع روش های تمرینات قدرتی توسط دکتر نصیرزاده، تمرینات قدرتی توسط مهدی چراغی، اصول طراحی یک جلسه تمرین توسط دکتر بهرامی نژاد، آشنایی با انواع ابزار و تجهیزات تمرینات آماده سازی توسط دکتر بهرامی نژاد و دانیال تیماجی و اصول تمرینات استقامتی توسط ناصر پیروردی زاده اشاره کرد.
لازم به ذکر است کارگاه ذکر شده با حضور 30 نفر از دانشجویان تربیت بدنی و مربیان سه گانه کشور و در دو بخش تئوری و عملی در حال برگزاری است.
۲۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید