دیدار نائب رییس شورای المپیک آسیا با رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

دیدار نائب رییس شورای المپیک آسیا با رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
پرفسور هوانگ وین گیانگ نائب رییس شورای المپیک آسیا و دبیرکل کمیته المپیک ویتنام با دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در جهت گسترش همکارهای ورزشی صبح امروز دوشنبه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در این دیدار که در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک انجام شد، هوانگ وین گیانگ  ضمن تبریک به رییس آکادمی ملی المپیک به جهت وجود امکانات ، تجهیزات و فرصتهای ورزشی وعلمی در این آکادمی گفت: این مجموعه  از ظرفیت و پتانسیل بی نظیری برخوردار است.
وی ادامه داد : امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با توجه به برگزاری مسابقات داخل سالن 2009 در ویتنام اردوهای ورزشی مشترکی در آکادمی برگزار کنیم و تیمهای ورزشی ویتنام دررشته‌هایی مانند تکواندو، جودو، کاراته، شمشیربازی، کشتی، بسکتبال، وزنه برداری که ایران در آنها قوی است به ایران اعزام شوند تا سطح علمی وکیفی ورزش این کشور ارتقا یابد.


همچنین دکتر حمیدی در این دیدار اظهار کرد: در صورت توافق با هماهنگی فدراسیونهای مربوطه جهت برگزاری اردوهای مشترک در ایران و ویتنام اقدامات لازم انجام می‌شود.
وی افزود: آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران می‌تواند مربیان ، کارشناسان علمی خود را به ویتنام اعزام کند تا مشاورهای علمی در زمینه‌های مربوطه ارائه کنند.
گفتنی است پس از پایان این دیدار هیات ویتنامی از بخش های مختلف آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران بازدید کردند و از نزدیک با فعالیتهای متنوع این آکادمی آشنا شدند.

 

۲۵ آذر ۱۳۸۷ ۱۵:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید