در چهارمین دوره مراسم انتخاب سفیران غدیر جامعه ورزش کشور : از مربیان منتخب خادم عرصه ولایت و سادات تیم های ملی تقدیر می شود

در چهارمین دوره مراسم انتخاب سفیران غدیر جامعه ورزش کشور  :  از مربیان منتخب خادم عرصه ولایت و سادات تیم های ملی تقدیر می شود
از خادمین عرصه ولایت طی مراسمی با حضور مسئولین ورزش کشور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تقدیر می شود
ه گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ، در چهارمین دوره مراسم انتخاب سفیران غدیر جامعه ورزش کشور و تجلیل از سادات تیم‌های ملی  ، 10 نفر از مربیان رشته های مختلف ورزشی به عنوان خادمین عرصه ولایت که طی سال  برای گسترش فرهنگ غدیر در بین جامعه ورزشکاران کشور تلاش کرده اند و همچنین از 110 سادات تیمهای ملی از کلیه فدارسیونهای ورزشی تقدیر می‌شود.
20 سفیر غدیر جامعه ورزش کشور  نیز در این مراسم انتخاب خواهند شد. این سفیران از بین ورزشکاران منتخب و الگو در رشته‌های مختلف انتخاب شده‌اند.
ستاد غدیر کمیته ملی المپیک برگزاری این مراسم را طی چهار سال بر عهده داشته است که طی سالهای 84 ، 2 نفر از 2فدارسیون ، سال 85، 9 نفر از 6 فدراسیون و سال 86 ، 20 نفر از 18 فدراسیون ا انتخاب کرده و امسال طی این مراسم 20 نفر از 20 فدارسیون را انتخاب و معرفی خواهد نمود.
همچنین در این مراسم پیام اخوت با عنوان منشور اخلاقی جامعه ورزش توسط یکی از قهرمانان قرائت خواهد شد.
این مراسم روز دوشنبه- 25 آذرماه جاری- در سالن کشتی  آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک  ساعت 17 برگزار می شود.
۲۵ آذر ۱۳۸۷ ۱۴:۰۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید