اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان و امید در آکادمی ملی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی جودو جوانان و امید در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی جودو جوانان و امید تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 31 جودوکار حاضر در تیم ملی جودو جوانان و امید توسط کادر فنی این تیم به دو گروه 17 و 14 نفری تقسیم شده اند که گروه اول هم اکنون با هدایت آقایان امیر قاسمی نژاد و احمد کاظمی در اردوی دو هفته ای و مشترک ازبکستان حضور دارند و طبق برنامه 30 دیماه به ایران باز خواهند گشت.
همچنین جودوکاران حاضر در گروه دوم که تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند، در تاریخ یکم بهمن ماه جهت برپایی اردویی مشترک با جودوکاران مجارستانی راهی این کشور خواهند شد تا پس از برپایی این اردوی 11 روزه عازم کشور پرتغال محل برگزاری مسابقات اوپن اروپا شوند که طی روزهای 16 و 17 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است هدایت جودوکاران اعزامی به اردوی مشترک مجارستان و اوپن اروپا نیز بر عهده محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو جوانان و امید و محسن ذکریا مربی این تیم می باشد.
شایان ذکر است پس از پایان مسابقات اوپن اروپا تمرینات تیم ملی جودو جوانان و امید در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود تا اعضای این تیم با آمادگی بیشتر و در غالب دو تیم به مسابقات بین المللی جوانان قزاقستان ( دوم لغایت چهارم اسفندماه ) و گرند اسلم باکو که اوخر اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد اعزام شوند.
۲۸ دی ۱۳۹۵ ۱۳:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید