اعضای تیم ملی تیراندازی در آزمونهای ارزیابی تعادل ایستا حضور یافتند

اعضای تیم ملی تیراندازی در آزمونهای ارزیابی تعادل ایستا حضور یافتند
نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تیراندازی برای نخستین بار و با حضور در آکادمی ملی المپیک در تست ارزیابی تعادل ایستا شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این آزمونها با استفاده از صفحه نیرو سنج و از تمامی اردونشینان تیم ملی تیراندازی در دو بخش آقایان و بانوان که در دو اسلحه تپانچه و تفنگ در اردوی آماده سازی به سر می برند، توسط کارشناسان بخش بیومکانیک آکادمی ملی المپیک انجام پذیرفت.
در آزمون ارزیابی تعادل ایستا، استخراج داده های مربوط به پایداری سنجی از طریق بررسی پارامترهای مرکز فشار نظیر دامنه جابجایی در دو محور جلویی عقبی و میانی جانبی، پراکندگی آنها، سطح نوسان و سرعت جابجایی در محورهای مرکز فشار و ...... اندازه گیری می شود.
لازم به ذکر است اعضای تیم ملی تیراندازی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و با تجهیزات کامل تیراندازی در این آزمونها که زیر نظر مهدی چراغی دبیر بخش بیومکانیک آکادمی ملی المپیک انجام پذیرفت حضور یافتند تا از حیث ویژگی به محیط مسابقه نزدیکتر و شبیه تر بوده و داده ها روایی بیشتری داشته باشد.
شایان ذکر است مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی تهران و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز 13 آذر ماه آغاز خواهد شد.
۱۸ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید