جهت حضور در مسابقات جهانی تایلند: اردوی شبانه روزی تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک

جهت حضور در مسابقات جهانی تایلند:
اردوی شبانه روزی تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک
نفرات دعوت شده به اردوی پایانی تیم ملی سپک تاکرا اعزامی به مسابقات جهانی تایلند تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، اعضای تیم ملی سپک تاکرا که پیش از این چهار مرحله اردوی آماده سازی خود را در شهرهای کرمانشاه، تهران، رشت و مراغه سپری کرده اند با حضور در آکادمی ملی المپیک اردوی شبانه روزی و متصل به اعزام خود را برپا کردند.
نخستین اردو وآغاز تمرینات آماده سازی تیم سپک تاکرا با دعوت از 32 بازیکن بزرگسال و 40 نفر از جوانان این رشته ورزشی در استان کرمانشاه آغاز و هم اکنون تمرینات این تیم ها با 12 بزرگسال و شش ورزشکار جوان تا روز 23 مهرماه در آکادمی المپیک پیگیری می شود.
پیام شیرعلی سرمربی جوان تیم ملی سپک تاکرا در خصوص برپایی اردوی مشترک بزرگسالان و جوانان گفت: دلیل اتخاذ این تصمیم سیاست های مسئولین انجمن سپک تاکرا می باشد که به دنبال آینده سازی و کسب نتایج قابل قبول در مسابقات آتی و به خصوص بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا می باشند چرا که در بازیهای آسیایی، رشته ورزشی سپک تاکرا با 21 مدال جزو رشته های پر مدال می باشد و به همین دلیل تیم ایران در مسابقات جهانی در غالب یک تیم و با تلفیقی از بازیکنان بزرگسال و جوان شرکت خواهد کرد.
شیرعلی در ادامه گفت: امسال تیم ایران در چهار بخش از پنج بخشی که در مسابقات جهانی سپک تاکرا برگزار خواهد شد شرکت می کند که این چهار بخش عبارتند از : 1- team event  2- rego  3- duble  4- hoop takraw .
اعضای تیم ملی سپک تاکرا را در رده سنی بزرگسالان آقایان : امیر خانی، عیدالناصر پنق، وحید امیری، رامین درزی رامندی، فرشاد کایکانی، رضا اکبری، مرتضی مقدم، حسین مشکبار، وحید ملکی، مهرداد جعفری، محمد صفایی مجد و پدرام خداداه به سرمربیگری پیام شیرعلی و رضا رستمی تشکیل می دهند و در رده سنی جوانان علی نظری، کیارش آزاد خانکندی، میلاد مرادی جلایری، جعفر تیموری، سینا رضایی و حسن انتظاری تمرینات خود را زیر نظر سرمربی این تیم مهدی صحبتی و مجتبی کیخا کمک ایشان و همچنین سرپرستی علی فولادی راد پیگیری می کنند.
شایان ذکر است مسابقات جهانی سپک تاکرا طی روزهای 26 مهر لغایت سوم آبان ماه سال جاری با حضور 27 کشور و به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.
۱۸ مهر ۱۳۹۵ ۱۳:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید