چهارمین جشنواره هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک / هادی ساعی: هنر و ورزش مکمل خوبی برای یکدیگرند

چهارمین جشنواره هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک  / هادی ساعی:  هنر و ورزش مکمل خوبی برای یکدیگرند
قهرمان دو دوره مسابقات المپیک آتن و پکن در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره هنر، ورزش، المپیک و پارالمپیک گفت: ارتباط تنگاتنگ ورزش و هنر مثال‌زدنی است و این دو بی‌تردید مکمل بسیار خوبی برای یکدیگرند.
به گزارش روابط عمومی،‌ هادی ساعی که به همراه محمودی میران قهرمان جودو و حمزه محمدی قهرمان پارالمپیک پکن در وزنه‌برداری در این مراسم حضور داشت، با تشکر از هنرمندانی که آثار خود را به این مسابقه ارایه کرده بودند گفت: هنرمندان همواره ورزش،‌ورزشکاران و حرکات زیبای ورزشی را با نقاشی ،‌فیلم ، موسیقی، مجسمه و حتی رنگ‌ها را هنر زیبای خود به جهانیان عرضه می‌کنند. به همین دلیل است که همیشه در مسابقات ورزشی ما شاهد آثار هنری در زمینه ورزش هستیم.
وی گفت: قبل و بعد از مسابقات ورزشی با دیدن یک پوستر ورزشی می‌توانیم هر آنچه که از یک مسابقه ورزشی می‌خواهیم بدانیم را ملاحظه کنیم و این چیزی جز کار هنرمندانه شما هنرمندان نخواهد بود.
ساعی در پایان گفت: قطعا همه ما ورزشی‌ها می‌دانیم که هنر و ورزش می‌توانند مکمل بسیار خوبی برای یکدیگر باشند و این موضوع را طی سالیان گذشته تا کنون شاهد بوده‌ایم. من برای همه اعضای جامعه هنری آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که همواره موفق باشید.
۲۰ آذر ۱۳۸۷ ۲۰:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید