چهارمین دوره مسابقه ورزش،‌ هنر، المپیک و پارالمپیک افتتاح شد/ دکتر مهرزاد حمیدی: هنرمندان نخبه آثار به یادماندنی ورزش را خلق می‌کنند

چهارمین دوره مسابقه ورزش،‌ هنر، المپیک و پارالمپیک افتتاح شد/  دکتر مهرزاد حمیدی:  هنرمندان نخبه آثار به یادماندنی ورزش را خلق می‌کنند
رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مسابقه ورزش، هنر،‌المپیک و پارالمپیک گفت: پیوند هنر و ورزش در آکادمی ملی المپیک ایران به خوبی رقم خورده است و امیدواریم این دو بخش بتوانند به خوبی خدمات متقابلی به یکدیگر ارایه کنند.
به گزارش روابط عمومی، در این مراسم که با حضور جمع پرتعداد مسوولان و دست‌اندرکاران جامعه هنری به همراه ارایه کنندگان آثار به این مسابقه برگزار شد ، رییس آکادمی ملی المپیک ضمن تشکر از کلیه ارایه کنندگان آثار هنری در غالب کاریکاتور، مجسمه ، آثار حجمی و نقاشی گفت: بسیار خوشحالیم که چهارمین دوره این مسابقات با ذکر نام پارالمپیک برگزار شد و آثار ارزشمندی نیز به نمایش درآمد.
وی ادامه داد: مسابقات المپیک و پارالمپیک همواره فرصت ارزشمندی را پدید می‌آورد تا هنرمندان نخبه جهان فعالیت‌های خود را ارایه کنند و از قهرمانان آثار به یادماندنی به نمایش بگذارند.
دکتر حمیدی گفت: هم المپیک زمینه را برای هنر آماده می‌کند و هم هنر به روند رو به رشد آموزه‌های المپیک کمک می‌کند که این خدمات در عرصه جهانی قابل توجه است.
وی خاطرنشان کرد: در آکادمی ملی المپیک هم‌گام با این فعالیت‌ها مرکز جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی مشغول به کار است که همه ساله جشنواره فیلم‌های ورزشی را برگزار می‌کند.
در ادامه این مراسم رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پیام ژاگ روگ رییس کمیته بین‌المللی المپیک را برای حضار قرائت کرد.
۲۰ آذر ۱۳۸۷ ۲۰:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید