جهت حضور در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان: هوگوپوشان نوجوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات تکواندو  قهرمانی جهان:
هوگوپوشان نوجوان تست دادند
اردونشینان تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر که خود را برای حضور در مسابقات جهانی این رشته در کانادا آماده می کنند تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 19 هوگوپوش راه یافته به دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمونهای آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی این مجموعه شرکت کردند.
روز گذشته و پس از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی تیم تکواندو نوجوانان، 10 هوگوپوش از مجموع 29 اردونشین خط خورده و از امروز و پس از برگزاری این آزمونها، دور جدید تمرینات این تیم با حضور 19 تکواندوکار منتخب در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهد شد.
تکواندوکاران اردونشینی که در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند را آقایان: رضا جمشیدی، امیر ولی‌پور،‌ آرش تبریزی، حمیدرضا هادیان، ابراهیم صفری، محمدمهدی خباز،‌ علی باصری، علیرضا یعقوب تبار، محمدرضا جمشیدی، امیرعلی پروینی، امیرمحمد بخشی، علی اشکوریان، محمدحسین یزدانی، عرفان ناظمی، محمد مرتضایی، محمدعلی خسروی،‌ امیرحسین وقوعی آذر، مسعود فرخی و ناصر اسدی تشکیل دادند.
همچنین لازم به ذکر است نوجوانان تکواندوکار طی روزهای دهم لغایت دوازدهم مهرماه به کشور ترکیه اعزام خواهند شد تا اردویی 10 روزه ومشترک را با تکواندوکاران ترک برپا کنند
یازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان از تاریخ 26 آبان‌ماه و به میزبانی کانادا آغاز خواهد شد و هوگوپوشان نوجوان ایران به مدت 5 روز با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
.
۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۲:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید