با حضور مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد : مراسم اختتامیه اولین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی

با حضور مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد : 
مراسم اختتامیه اولین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی
مراسم اختتامیه اولین دوره مدیریت ورزشی المپیک سولیداریتی ویژه مدیران ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سراسر کشور در آکادمی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این مراسم به میزبانی آکادمی ملی المپیک و با حضور دکتر پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و خانم کریمی مدیر دوره برگزار شد.
خانم کریمی در ابتدای این مراسم و به طور خلاصه در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری دوره توضیحاتی را ارائه داده و همچنین از اساتید و نیز شرکت کنندگان دوره که با جدیت تمام این دوره را پشت سر گذاشتند تشکر و قدردانی نمود.
در ادامه نماینده شرکت کنندگان در این دوره چهار روزه که 30 نفر از مدیران ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودند ضمن تشکر از مسئولین برگزارکننده دوره گفت: مطمئنا در آینده ای نزدیک تاثیرات این کارگاه را در سطح کشور خواهیم دید و همچنین خوب است که این قبیل کارگاه ها در حیطه های مختلف و در سراسر کشور برگزار شود تا در رشد مدیران ورزشی وزارت علوم بیش از پیش مثمر ثمر واقع شود.
سپس دکتر پورکیانی مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که خود از اساتید دوره نیز بود در سخنانی کوتاه و ضمن اشاره به این موضوع که این دوره بسیار بالاتر از سطح استانداردها و پروتکل های تعیین شده برگزار گردید گفت: مدیران ورزشی دانشگاه ها باید به روز شوند تا بتوانند خدمات بهتری را ارائه کنند چراکه چرخه علم به سرعت در حال حرکت و رو به جلو می باشد.
لازم به ذکر است در خاتمه این مراسم، به شرکت کنندگان دوره گواهینامه رسمی سولیداریتی اعطاء شد.
۱ خرداد ۱۳۹۵ ۱۲:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید