دکتر گودرزی در تمرینات تیم ملی شمشیربازی: شمشیربازی گل سرسبد تمامی رشته ها در المپیک است

دکتر گودرزی در تمرینات تیم ملی شمشیربازی:
شمشیربازی گل سرسبد تمامی رشته ها در المپیک است
وزیر ورزش و جوانان از تمرینات آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از تمرینات تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در آکادمی ملی المپیک با ورزشکاران و اعضای کادر فنی این تیم به گفتگو پرداخت.
دکتر گودرزی خطاب به شمشیربازان گفت: رشته ورزشی شمشیربازی با کمک دکتر باقرزاده رئیس این فدراسیون که از حقوق این رشته به خوبی دفاع می کند روبه رشد است و انشاالله در آینده ای نزدیک نتایج خوبی در این رشته کسب خواهد شد که مطمئنااین موضوع توجه بیشتر رسانه هاوجذب بیشتر مردم به این رشته را در پی خواهد داشت.
وزیر ورزش و جوانان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای اعضای تیم ملی شمشیربازی در مسابقات پیش رو و با بیان این جمله که شمشیربازی گل سرسبد ورزش ایران در المپیک است گفت: وزارت ورزش نهایت تلاش و کمک خود را برای موفقیت این رشته که باعث توسعه ورزش و شمشیربازی خواهد شد خواهد کرد.
در ادامه دکتر فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی و سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن ابراز خرسندی از حضور وزیر ورزش و جوانان در تمرینات تیم ملی شمشیربازی، در ابتدا به معرفی شمشیربازان ملی پوش پرداخت و سپس ضمن اشاره به مسابقات جهانی پیش رو اظهار داشت: اعزام شمشیربازان به مسابقات جهانی با هدف کسب جایگاه بهتر مجتبی عابدینی و علی پاکدامن شمشیربازان المپیکی انجام می شود تا این دو ملی پوش از جایگاه بهتری در سیدبندی بازیهای المپیکی برخوردار شوند.
در ادامه این بازدید پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر نیز ضمن تشکر از حمایت های وزیر ورزش از رشته شمشیربازی و حضور ایشان در تمرینات تیم شمشیربازی، به صورت مختصر به موفقیت هایی که در گذشته نصیب این رشته ورزشی شده است پرداخت.
 وی در ادامه گفت: تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در مسابقات تیمی جام جهانی برزیل برای نخستین بار و پس از شکست تیم قدرتمند آمریکا که در چهار دوره قبل این مسابقات عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود و نایب قهرمانی المپیک را نیز در کارنامه خود داشت به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت.
فخری در پایان ضمن قدردانی از حمایت های وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک از رشته ورزشی شمشیربازی گفت: بنده به همراه دیگر اعضای تیم ملی شمشیربازی قول درخشش در مسابقات المپیک و همچنین گرفتن مدالهای جهانی را در آینده می دهیم.
لازم به ذکر است مجتبی عابدینی و علی پاکدامن به همراه محمد رهبری، محمد فتوحی و مهدی ملای دیگر اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در تمرینات آماده سازی این تیم جهت حضور در مسابقات جهانی اسپانیا به سرمی برند.     
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۰:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید