دور برگشت اولین دوره مسابقات لیگ برتر اسنوکر ( جام ولایت ) به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد

دور برگشت اولین دوره مسابقات لیگ برتر اسنوکر ( جام ولایت ) به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد
صبح امروز و به میزبانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دور برگشت نخستین دوره مسابقات لیگ برتر اسنوکر باشگاه های ایران آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نخستین دوره مسابقات لیگ برتر اسنوکر باشگاه های ایران با حضور 14 تیم، طی روزهای 12 لغایت 16 اردیبهشت و به میزبانی آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
سعید ابولسانی دبیر سازمان لیگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: دور رفت نخستین دوره مسابقات لیگ برتر اسنوکر ( جام ولایت ) به میزبانی لاهیجان برگزار شد که در پایان این دور تیم توپ سیاه تهران با 36 امتیاز اول و تیم های هیات فارس و آکادمی sp  هر کدام با 30 امتیاز جایگاه دوم و سوم را از آن خود کردند.
ابولسانی در ادامه گفت: تیمهای آکادمی sp ، توپ سیاه تهران، توپ سیاه ارومیه، فردا سازان ورزش، هیات آذربایجان غربی، مدائن تهران، سبز اهواز، کوهسر مشهد، پاسارگاد گیلان، شادمان گیلان، ونوس زنجان، پارتیکان اصفهان، صنعتی کرمان و هیات فارس 14 تیم حاضر در این رقابتها را تشکیل می دهند.

لازم به ذکر است در پایان مسابقات، از سوی فدراسیون بولینگ و بیلیارد به تیم های برتر مدال و جام قهرمانی اعطا خواهد شد و تیم قهرمان نیز به مسابقات تیمی اسنوکر آسیا اعزام می شود.
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید