استاد فلسفه و ورزش آکادمی بین المللی المپیک از آکادمی ملی المپیک بازدید کرد

استاد فلسفه و ورزش آکادمی بین المللی المپیک 
از آکادمی ملی المپیک بازدید کرد
پروفسور جیم پری استاد فلسفه و ورزش دانشگاه لیدز، ضمن بازدید از آکادمی ملی المپیک با دکتر باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک دیدار و به گفتگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر فضل الله باقرزاده در ابتدای این بازدید پس از خوش آمدگویی به پروفسور جیم پری به معرفی اجمالی آکادمی المپیک، بخش های مختلف آن و رسالتی که بر دوش این مجموعه در جامعه ورزش است پرداخت.
سرپرست آکادمی ملی المپیک گفت: آکادمی مرکز تمرینات برتر قهرمانان رشته های مختلف ورزشی است و هم اکنون در سالی که منتهی به بازیهای المپیک می شود، آکادمی المپیک میزبان بسیاری از قهرمانان ملی ایران در رشته های مختلف ورزشی است که موفق به کسب سهمیه المپیک شده اند ودر حال آماده سازی خود برای حضور در این رقابتهای مهم بین المللی هستند.
پروفسور جیم پری نیز که به عنوان سخنران در نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی که طی روزهای 20 الی 21 اسفندماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران در ایران برگزار شد حضور داشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران و بازدید از آکادمی گفت: امکانات و تجهیزاتی که در آکادمی ملی المپیک ایران برای ورزشکاران و در یک محل گردآوری شده این مجموعه را به مجموعه ای عالی و بی نظیر تبدیل کرده است که ورزشکاران بسیاری در سراسر دنیا از داشتن آن محروم هستند.   
شایان ذکر است پروفسور جیم پری علاوه بر تدریس در آکادمی بین المللی المپیک در یونان، رئیس دپارتمان فلسفه و ورزش دانشگاه لیدز انگلیس و در مقاطع تحصیلی مختلف، پروفسور بین المللی دانشگاه های بارسلونا، پراگ، لندن، آتن و مسکو نیز بوده است و کتاب و مقالات زیادی را در زمینه فلسفه و ورزش، اخلاق در ورزش، ورزش و معنویت، اخلاق المپیک و فلسفه و ... منتشر نموده است.
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید