نصر الله سجادی: از شمسیربازی به صورت خاص حمایت می کنیم

نصر الله سجادی: از شمسیربازی به صورت خاص حمایت می کنیم
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شمشیربازی در حالی برگزار شد که طی آن معاون وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای بر حمایت از این رشته در مسیر کسب سهمیه المپیک تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شمشیربازی عصر یکشنبه به ریاست نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و با حضور شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک واحمد گواری همراه با فضل الله باقرزاده رییس فدراسیون و پیمان فخری، دبیر فدراسیون و انوش جهانی و شهناز کرود نواب رییس فدراسیون برگزار شد.
در این مجمع که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد گزارش عملکرد سال ٩٤ فدراسیون شمشیربازی ارائه شد ضمن اینکه حسابرس فدراسیون نیز گزارش مالی این فدراسیون در این دوره را تشریح کرد. همچنین تقویم برنامه های فدراسیون شمشیربازی برای سال ٩٥ ارائه شد.
در جریان این مجمع باقرزاده با ابراز رضایت از وضعیت شمشیربازی گفت: زمانی شمشیربازی و ورزشکارانش در کشور ناشناخته بودند اما الان به جایی رسیده ایم که در کوچه و خیابان مجتبی عابدینی را به یکدیگر نشان می دهند.
رییس فدراسیون شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند دو سهمیه المپیک به دست بیاورد.
همچنین نصرالله سجادی در بخشی از صحبت های خود خطاب به روسای هیات های استانی حاضر در مجمع بر همکاری آنها با فدراسیون در راستای تحقق اهداف و برنامه ها تاکید کرد.
معاون وزیر ورزش گفت: کسب سهمیه المپیک موضوع مهم این روزهای ورزش است این در حالی است که منابع مالی محدود است طوریکه کل بودجه سال جاری برای ٤٠ فدراسیون ٦٠ میلیارد بود.
سجادی تصریح کرد: در راستای حمایت از فدراسیون ها برای کسب سهمیه، شمشیربازی یکی از فدراسیون هایی است که به طور خاص مورد حمایت ما است.
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ۱۱:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید