جهت حضور در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا: هندبالیست های جوان تست دادند

جهت حضور در مسابقات قهرمانی هندبال جوانان آسیا:
هندبالیست های جوان تست دادند
ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، هندبالیست های حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال جوانان که از مرداد ماه تمرینات خود را جهت حضوری قدرتمند در مسابقات آسیایی این رشته آغاز کرده اند در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
کیوان صادقی سرمربی تیم ملی هنبال جوانان در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک گفت: شروع کار این تیم از اواخر مرداد ماه 94 و با دعوت از 80 هندبالیست جوان از سراسر کشور آغاز شد و در ادامه و طی اردوهای متوالی که برگزار کردیم و بنا به صلاحدید و تشخیص کادر فنی 18 هندبالیست انتخاب شده که در اردو حضور دارند.
وی در ادامه و با بیان اینکه در ادامه تمرینات و تا اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ممکن است ترکیب هندبالیست های این اردو دست خوش تغییر شود ادامه داد: با تصمیم فدراسیون ورزشکاران اردونشین در غالب تیمی با نام نیروی زمینی در مسابقات لیگ حضور یافتند تا در این مسابقات علاوه بر درگیر شدن با تیم های لیگ و رقابت با بازیکنان بزرگسال، کسب تجربه کنند تا انشاءالله با آمادگی بیشتری در مسابقات پیش رو شرکت کنند.
لازم به ذکر است آقایان رسول کشانی و دانیال امینانی به عنوان کمک مربی کیوان صادقی را در امر هدایت این تیم یاری می رسانند.
مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان تیرماه 1395 و به میزبانی کشور اردن برگزار خواهد شد.
۲۹ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید