بازدید سرپرست آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم ملی جودو

بازدید سرپرست آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم ملی جودو
سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از تمرینات تیم ملی جودو در آکادمی بازدید و با سرمربی این تیم به گفتگو نشست.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر فضل الله باقرزاده با حضور در تمرینات تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک از اردوی آماده سازی این تیم که خود را برای دو رویداد مهم مسابقات آسیایی و کسب سهمیه المپیک ریو آماده می کنند بازدید کرد.
سرپرست آکادمی ملی المپیک طی این بازدید و ضمن بیان اینکه تمامی امکانات آکادمی در خدمت جودوکاران می باشد در گفتگویی کوتاه با مجید زارعیان سرمربی تیم ملی جودو ابراز امیدواری کرد تا ملی پوشان جودوکار با دست پر از مسابقات کسب سهمیه و همینطور مسابقات آسیایی این رشته بازگردند.
اردوی آماده سازی تیم ملی جودو با 15 جودوکار از چهارم دیماه زیر نظر مربیان این تیم مجید زارعیان و امین شاطرزاده در آکادمی المپیک آغاز شده است و تا اواسط بهمن ماه روز اعزام به مسابقات کسب سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.
تیم ملی جودو مقرر است به منظور کسب سهمیه المپیک در مسابقات انتخابی مربوطه به ترتیب در سه کشور فرانسه، اتریش و آلمان که از 17 بهمن لغایت دوم اسفندماه سال جاری برگزار می گردد شرکت نماید.
لازم به ذکر است جودوکاران  ملی پوش پس از مسابقات کسب سهمیه المپیک، اواخر فروردین ماه 95 در رقابتهای آسیایی جودو در کشور ازبکستان حضور خواهند یافت. 
۱۴ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید