سرپرست آکادمی ملی المپیک: برنامه ریزی برای موفقیت در ورزش بدون در نظر گرفتن بحث آموزش امکان پذیر نیست

سرپرست آکادمی ملی المپیک: 
  برنامه ریزی برای موفقیت در ورزش بدون در نظر گرفتن بحث آموزش امکان پذیر نیست
صبح امروز و با حضور نمایندگانی از 24 فدراسیون ورزشی نشست مسئولین آموزش فدراسیونها با سرپرست آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، درابتدای این نشست دکتر باقرزاده سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ضمن بیان اینکه برنامه ریزی برای موفقیت در ورزش بدون در نظر گرفتن بحث آموزش امکان پذیر نیست، به تشریح امکانات بخش های مختلف آکادمی در زمینه برگزاری دوره های آموزشی پرداخت.
در ادامه سرپرست آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک با اشاره به این نکته که قلب تپنده هر فدراسیون واحد آموزش آن است گفت: تمام امکانات آکادمی از قبیل کلاسها، سالن همایش، سالن های ورزشی و نیز نیروها و کارشناسان این مجموعه در خدمت مسئولین آموزش فدراسیون های ورزشی هستند تا چنانچه دوره های آموزشی خاصی را مد نظر دارند پس از تعریف این دوره توسط کارشناسان آن فدراسیون و در جهت رشد و تعالی ورزش بتوانند با استفاده از این امکانات برگزار نمایند. 
در ادامه این نشست مدیران مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک ضمن بیان امکانات تحت نظر خود آمادگی خود را جهت بهبود روابط و نیز برگزاری دوره های مختلف آموزشی اعلام کردند. 
دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک ضمن اشاره به این موضوع که فعالیت های مرکز پزشکی ورزشی دارای دو بخش درمان و معاینات و بخش دیگر نیز بحث آموزش می باشد گفت: در حال حاضر کارگاه های کاربردی تغذیه ورزشی به صورت منظم و جهت فدراسیون های ورزشی المپیکی در حال برگزاری است و ما در این مرکز آمادگی این را داریم تا در هر مورد خاصی که در بحث آموزشی مد نظر شما باشد با فدراسیون ها همکاری کنیم.
در ادامه پیمان فخری مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی ضمن اشاره به اینکه مرکز سنجش مرکزی علمی کاربردی است که در دومقوله علمی و عملی فعالیت می کند گفت: فعالیتهای مرکز سنجش دارای دو بخش تست آمادگی جسمانی از ورزشکاران تیم های ملی و بین المللی و نیز دوره های مختلف آموزشی نظیر دوره های تربیت مربی بدنساز به صورت عمومی و یا خاص رشته های ورزشی می باشد.
فخری گفت: مرکز سنجش با برگزاری 18 دوره تربیت مربی بدنساز طی 10 سال گذشته جایگاه خود را در بین فدراسیون ها پیدا کرده و ما در این مرکز آمادگی این را داریم که با هر مقوله ای که شما احساس نیاز می کنید در خصوص طراحی دوره های آموزشی به بحث و تبادل اطلاعات بپردازیم.

در ادامه این نشست محمد رضا اویسی مدیر مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک خطاب به مسولین آموزشی فدراسیون های ورزشی گفت: ما هر ساله دوره های آموزشی را بنا به نیاز فدراسیون های ورزشی لیست کرده و طی نامه ای به تمامی فدراسیون ها اعلام می کنیم.
وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله در آکادمی ملی المپیک به طور متوسط 150 دوره آموزشی را برگزار می کنیم گفت: مرکز آموزش آکادمی آمادگی این را دارد تا در خصوص موضوعات مختلفی نظیر دوره های اختصاصی بدنساز، مدیریت ورزشی، مدیریت تاسیسات و اماکن ورزشی، مدیریت استراتژیک ورزشی، تربیت ماساژور ورزشی و ... با فدراسیون ها همکاری لازم را انجام دهد.
در ادامه نیز خانم شهرزاد کردبچه مدیر مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک ضمن بیان اینکه در این مرکز بیش از صد هزار رکورد و اطلاعات در زمینه های مختلف نظیر کارهای تحقیقی و پژوهشی در رشته های مختلف ورزشی می باشد گفت: در این مرکز علاوه بر منابع خوبی که از دهکده های المپیک داریم و می تواند برای تمامی رشته های المپیکی مفید باشد چنانچه شما در هر زمینه ای نیازی را احساس می کنید این مرکز قابلیت این را دارد تا در اسرع وقت نیاز شما را مرتفع کند.
در پایان نیز سرپرست آکادمی ملی المپیک از شرکت کنندگان در این نشست که مسئولین آموزش، دبیر و نایب رئیس فدراسیون های المپیکی و یا فعال در بازیهای آسیایی بودند خواست تا نقطه نظرات خود را در خصوص ارتباط هرچه بهتر و بیشتر با این مجموعه بیان کنند.
شایان ذکر است تعدادی از دبیران و نایب رئیسان و مسئولین آموزش فدراسیون های ورزش کارگری، تیراندازی، انجمن های ورزشی، بوکس، تنیس، شنا شیرجه و واترپلو، بسکتبال، دوچرخه سواری، ورزشهای رزمی، ژیمناستیک، کبدی، اسکیت، ووشو، تکواندو، جانبازان و معلولین، دوومیدانی، بدمینتون، شمشیربازی، هاکی، اسکی، ورزش های سه گانه، وزنه برداری، اسکواش، فدراسیون بین المللی ورزشهای زور خانه ای در این نشست حضور داشتند.
۱ دی ۱۳۹۴ ۱۳:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید