هوگوپوشان المپیکی زیر نظر بخش تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک

هوگوپوشان المپیکی زیر نظر بخش تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک
بخش تغذیه مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در راستای ارتقای آمادگی تیمهای ملی اعزامی به المپیک ریو آماده ارائه خدمات به ورزشکاران ملی پوش می باشد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بخش تغذیه آکادمی المپیک برنامه های خود را در زمینه های آموزش، نظارت، مشاوره و تنظیم منوهای غذایی تخصصی مرتبط با تمامی رشته های ورزشی و نیز مشاوره های تخصصی فرد به فرد ملی پوشان اعزامی به المپیک آغاز کرده است.
این بخش همچون تغذیه کاربردی در قبل، حین و پس از تمرینات و رقابت های ورزشی، آشنایی با نوشیدنی های ورزشی، ملاحظات علمی در کنترل وزن، ملاحظات تغذیه ورزشی ویژه بانوان ورزشکار، آشنایی با مکمل های غذایی، ملاحظات تغذیه ورزشی ویژه ورزشکاران پارالمپیک، ملاحظات تغذیه ورزشی در پیشگیری از آسیب های ورزشی و اصول تغذیه آماده خدمت رسانی به ملی پوشان اعزامی به ریو می باشد.
در همین راستا طی دو هفته گذشته و در زمینه های مختلف تغذیه ورزشی جهت تعدادی از ورزشکاران المپیکی پیش از اعزام به این رویداد مهم بین المللی کارگاه هایی طراحی و تدوین شد که توسط کارشناس ارشد این بخش آقای هادی عطارد برگزار گردید.
همچنین با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون تکواندو برنامه های آموزشی تغذیه ورزشی مختص تمرینات و آماده سازی برای مسابقات جهانی و المپیک این رشته ورزشی صورت گرفته است و در نهایت منوی تغذیه ورزشی تدوین و توسط کارشناس این بخش به تکواندوکاران ارائه شد.
لازم به ذکر است نظارت بر حسن اجرای این منو به صورت منظم و متوالی در محل فدراسیون و کمپ تیمهای ملی در حال انجام است و نیز تشکیل پرونده تغذیه ای برای تمامی ملی پوشان در رشته های مختلف ورزشی در حال انجام است.
۷ آذر ۱۳۹۴ ۱۸:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید