تمرینات اختصاصی احسان روزبهانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

تمرینات اختصاصی احسان روزبهانی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
احسان روزبهانی اولین ورزشکاری که جواز حضور در مسابقات المپیک ریو را کسب نمود به طور مستمر و در نوبت صبح تمرینات خود را در آکادمی المپیک پیگیری می کند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، احسان روزبهانی که به تازگی از اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و ایتالیا بازگشته است تمرینات نوبت صبح خود را که اختصاص به تمرینات قدرتی و کار با وزنه دارد، به صورت انفرادی و کاملا جدی زیر نظر بشیر معمارزاده مربی بدنساز خود تا مسابقات ستارگان جهان در آکادمی پیگیری می کند.
 سوپر استار بوکس ایران در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی آکادمی ملی المپیک گفت:  به تازگی دعوت نامه ای از فدراسیون ایتالیا رسیده تا در اردوی فوق العاده ای که تیمهای ایتالیا به همراه هند و الجزایر به طور مشترک برپا خواهند کرد شرکت کنم.
روزبهانی که خود را آماده حضور در مسابقات ستارگان جهان می کند گفت: هنوز مکان و زمان دقیق این مسابقات مشخص نشده است و من برای کسب آمادگی بیشتر علاوه بر تمرینات قدرتی درآکادمی، بعد از ظهرها تمرینات تکنیکی و فنی خود را تحت نظر اکبر احدی از مربیان تیم ملی بوکس ایران در سالن اختصاصی بوکس واقع در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می کنم.
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ۱۸:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید