برگزاری دوره تربیت مربی بدنساز از تاربخ 9 تا 24 آذرماه

برگزاری دوره تربیت مربی بدنساز  از تاربخ 9 تا 24 آذرماه
مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی دوره تربیت مربی بدنساز را طی 10 روز در نهم آذر ماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می نماید.

بدنبال برگزاری اولین دوره مقدماتی آمادگی جسمانی که در ابتدای سال جاری طی سه روز انجام گردید، مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی بدنساز ویژه قبول شدگان دوره مقدماتی نمود.
دوره تربیت مربی بدنساز با هدف ارتقاء سطح علمی و عملی مربیان بدنساز ویژه قبول شدگان دوره مقدماتی آمادگی جسمانی در تاریخ 9 آذر ماه طی 10 روز در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد.

از مهمترین مباحثی که در این دوره ارائه می شود می توان به : نقش مربی و ویژگیهای مربیان موفق، علم تمرین، سازگاریهای قلب و ریه در ورزش، سیستم های انرژی ، فیزیولوژی عضله، زمانبندی تمرینات قدرتی، روش های توسعه سرعت و چابکی، تمرینات پلیومتریک، طراحی تمرینات سالانه، تمرینات دایره ای  ، مکملها،  روانشناسی ورزشی، روشهای برخورد با آسیب های ورزشی اشاره نمود که توسط اساتید مجرب به صورت تئوری و عملی ارائه می گردد.

در پایان دوره از شرکت کنندگان آزمونی از مباحث ارائه شده انجام و در صورت کسب نمره حد نصاب به قبول شدگان دوره مدرک دوره تربیت مربی بدنساز اعطا می گردد.

گفتنی است دوره مقدماتی آمادگی جسمانی با هدف یکسان سازی دانش شرکت کنندگان در دوره تربیت مربی بدنساز و به عنوان پیش نیاز دوره مذکور برگزار گردید.

 

 

۲۹ آبان ۱۳۸۷ ۱۵:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید