در تمرینات آماده سازی جهت رقابتهای جهانی آرژانتین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک روی داد: بلندقامتان تیم ملی والیبال نوجوانان پسر تست دادند.

در تمرینات آماده سازی جهت رقابتهای جهانی آرژانتین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک روی داد:
بلندقامتان تیم ملی والیبال نوجوانان پسر تست دادند.
اردونشینان تیم ملی والیبال نوجوانان پسر که اواخر سال گذشته تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در رقابتهای جهانی آرژانتین آغاز کرده اند تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز والیبالیست های حاضر در اردوی سوم تیم ملی والیبال نوجوانان پسر که تمرینات خود را جهت حضور در رقابتهای جهانی آرژانتین در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک پی گیری می کنند در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
ملی پوشان نوجوان زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیتهای جسمانی آکادمی در آزمونهای آنتروپومتری ( قد ودرصد چربی بدن )، سرعت، چابکی، توان و استقامت قلبی عروقی حضور یافتند.
اردوی سوم والیبالیستهای نوجوان با حضور 18 ورزشکار از 22 فروردین در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا دوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
لازم به ذکر است که محمد وکیلی به عنوان سرمربی و آقایان مومنی مقدم، طلوع کیان و جعفرزاده در کنار ایشان هدایت تیم ملی والیبال نوجوانان را تا اعزام به رقابتهای جهانی بر عهده دارند.
مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان جهان 2015 با شرکت 20 تیم در تاریخ 23 مرداد ماه سال جاری در کشور آرژانتین برگزار خواهد شد.
۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ۱۱:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید