در نخستین روز از تمرینات آماده سازی جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی: تنیسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس آقایان تست دادند.

در نخستین روز از تمرینات آماده سازی جهت حضور در مسابقات کشورهای اسلامی: 
تنیسورهای دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس آقایان تست دادند.
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس آقایان که از صبح امروز تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات تنیس کشورهای اسلامی آغاز کرده اند تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز پنج تنیسور دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس بزرگسالان آقایان، با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی، تست دادند.
تنیسورهای حاضر در اردو که برای دو رویداد مهم کشورهای اسلامی و نیز مسابقات دیویس کاپ آسیا ( گروه دو ) آماده می شوند، از صبح امروز تمرینات آماده سازی خود را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کردند.
ملی پوشان دعوت شده به اردو را آقایان : البرز اخوان، انوشا شاه قلی، امید سوری، کیارش سوری و محسن حسین زاده تشکیل می دهند .
لازم به ذکر است که سعید احمدوند به عنوان سرمربی و مصطفی عطایی بدنساز این تیم، کار آماده سازی ملی پوشان تنیس را تا مسابقات ذکر شده بر عهده خواهند داشت.
رقابتهای تنیس کشورهای اسلامی 19 اردیبهشت ماه در کشور اندونزی و مسابقات دیویس کاپ آسیا در گروه دوم، اواخر تیر ماه برگزار خواهند شد.
۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ۱۲:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید