والیبالیستهای جوان پیش از شروع اردوهای آماده سازی جهت حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آزمون آمادگی جسمانی دادند.

والیبالیستهای جوان پیش از شروع اردوهای آماده سازی جهت حضور در رقابتهای قهرمانی جهان آزمون آمادگی جسمانی دادند.
نفرات دعوت شده به تیم ملی والیبال جوانان آقایان که قرار است پس از پایان تعطیلات نوروزی، اردوهای آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان آغاز کنند تست دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، صبح امروز 17 والیبالیست تیم ملی والیبال جوانان آقایان که مهرماه سال جاری موفق به کسب قهرمانی در آسیا شده اند، پیش از شروع اردوهای آماده سازی خود جهت حضور در رقابتهای جهانی، با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در آزمونهای آمادگی جسمانی شرکت کردند.
مسعود آرمات یکی از مربیان تیم والیبال جوانان در خصوص این تست و اردوهای در نظر گرفته شده برای این تیم گفت: امروز ضمن گرفتن تست آمادگی جسمانی ، برنامه تمرینی را به ,والیبالیستهای جوان می دهیم تا در ایام نوروز و پیش از آغاز اردوها از وضعیت مطلوب بدنی خود خارج نشوند.
آرمات گفت: اردوهای خود را از 16 فرورین ماه 1394 آغاز و ضمن برپایی 10 مرحله اردو که در تهران و برخی شهرستانها برگزار خواهیم کرد، اردوی برون مرزی را نیز پیش بینی کرده ایم که تا این لحظه هنوز مکان و زمان آن مشخص نشده است.
لازم به ذکر است که کادر فنی تیم والیبال جوانان را آقای فرهاد نفرزاده سرمربی و آقایان آرمات و میرحسینی به عنوان کمک مربی و همچنین طاهر گرافر بدنساز این تیم تشکیل می دهند.
مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان در بخش آقایان، 21 شهریور 1394 به میزبانی کشور مکزیک برگزار خواهد شد.
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۲۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید