با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک : آغاز اردوی رزمی کاران جوجیتسو و ساواته

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک : آغاز اردوی رزمی کاران جوجیتسو و ساواته
تیمهای ملی جوجیتسو و ساواته با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و به جهت حضوری موفق در رقابتهای جهانی، اردویی 15 روزه را آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، رزمی کاران دو رشته جوجیتسو و ساواته از رشته های تحت پوشش فدراسیون ورزشهای رزمی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اردویی 15 روزه را آغاز کردند.
پرویز مرادی سرپرست اردوی تیم های ملی فدراسیون ورزشهای رزمی در خصوص این اردوها گفت: این اولین اردوی ما در دو رشته جوجیتسو و ساواته می باشد که برای هر دو تیم سه مرحله اردو را پیش بینی کرده ایم.
مرادی همچنین گفت: در رشته جوجیتسو 22 نفر و ساواته پنج نفر در این اردو حضور دارند که اردونشینان جوجیتسو خود را برای سه رقابت مهم open  روسیه در اواخر مهرماه، ساحلی پوکت تایلند و جهانی پاریس که اوایل آذر ماه برگزار خواهد شد آماده می کنند.
مرادی همچنین در خصوص اردوی رشته رزمی ساواته گفت: برای ملی پوشان ساواته که رقابتهای جهانی ایتالیا را پیش رو دارند علاوه بر اردوهای داخلی اردوی مشترکی را با تیم فرانسه در روزهای سوم تا هشتم آبان ماه در نظر گرفته ایم که بلافاصله پس از پایان این اردو به رقابتهای جهانی اعزام خواهند شد.
لازم به ذکر است سید امیر خوش بین در رشته جوجیتسو و حمید رضا حصارکی در ساواته عنوان سرمربیگری را بر عهده دارند.
۵ مهر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید