با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک روی داد: بازدید سرزده معاون وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی شمشیربازان

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک روی داد:  بازدید سرزده معاون وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از اردوی شمشیربازان
نصر اله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیر بازی در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک با حضور سرزده در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیربازی آقایان که خود را برای مسابقات آسیایی اینچئون آماده می کنند بازدید کردند.
در ابتدای این بازدید که با حضور کیومرث هاشمی و پس از دقایقی دکتر سجادی همراه بود پیمان فخری دبیر فدراسیون شمشیربازی ضمن خوش آمدگویی و تشکر از مدیران دو نهاد مهم ورزشی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، به معرفی هشت شمشیرباز حاضر در اردو و عناوین مختلف کسب شده توسط  آنها طی سال گذشته پرداخت.
دبیر فدراسیون شمشیربازی خطاب به دکتر سجادی و کیومرث هاشمی گفت: ما در فدراسیون شمشیربازی نهایت سعی خود را کرده ایم تا همه امکانات لازم را برای اردونشینان آماده کنیم تا ورزشکاران ما کمبودی را حس نکنند و تمام تمرکز خود را برای تمرینات آماده سازی جهت حضوری مقتدرانه در رقابتهای آسیایی بگذارند و ما نیز در فدراسیون امیدواریم تا بتوانند جواب محبتهای شما عزیزان را به عنوان متولیان ورزش ایران با نتایج خوب خود بدهند.
فخری در ادامه صحبتهایش ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که همیشه در کنار ورزشکاران و خصوصا شمشیربازان حضور داشتند، ابراز امیدواری کرد تا شمشیربازان بتوانند در مسابقات پیش رو موفق به کسب نتایج شیرین و در خور شان ایران عزیز شوند.
در پایان این بازدید نیز آقایان سجادی و هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای شمشیربازان حاضر در اردو ابراز امیدواری کردند که با کسب نتایج خوب خود دل ملت ایران را شاد کنند.
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ۰۹:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید