برای بار دوم و جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای پاراآسیایی : جودوکاران کم بینا و نابینا تست دادند

برای بار دوم و جهت حضوری قدرتمند در رقابتهای پاراآسیایی : جودوکاران کم بینا و نابینا تست دادند
صبح امروز ملی پوشان حاضر در اردوی هفتم تیم ملی جودوی کم بینایان و نابینایان با شرکت در تستهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آمادگی بدنی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، ورزشکاران حاضر در این تست که 12 جودوکار از 14  ملی پوش حاضر در اردو را تشکیل می دادند در غیاب دو جودوکار اهل استان آذربایجان به نامهای موسی پورعباس و علی نوایی برای دومین بار تست دادند.
جودوکاران تیم ملی جودوی کم بینایان و نابینایان اردوهای آمادگی خود را از اواخر اردیبهشت ماه و برای حضور در رقابتهای پاراآسیایی اینچئون آغاز کرده اند و هم اکنون در اردوی هفتم خود در ورزشگاه هرندی تهران به سر می برند.
لازم به ذکر است پیش از اعزام به بازیهای پارا آسیایی اینچئون دو اردوی دیگر برای ملی پوشان جودوی کم بینایان و نا بینایان در نظر گرفته شده است تا پس از پایان این اردوها و شناختن نفرات اصلی تیم به این رقابتها اعزام شود.
لیست اسامی جودوکارانی که در این تستها شرکت کردند :
60- میثم بنی تبار و رضا غلامی 66- سعید رحمتی 73- محمد شنانی 81- امید نوری جعفری و عباس حیدری 90- محمد عابد و حسین دارابی 100- حامد علیزاده 100+ محمد جواد خاتونی، حمزه ندری و محسن خنده 
شایان ذکر است که خسرو گلکار سرمربی، ناصر قراگزلو مربی و هاشم گلکار سرپرستی این تیم را بر عهده دارند.
۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ۱۲:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید