با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک : وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان بازدید کرد

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک : وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی والیبال نوجوانان بازدید کرد
وزیر ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از تمرینات تیم والیبال نوجوانان بازدید و با والیبالیستهای تیم ملی به گفتگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به طور سرزده از پنجمین مرحله از اردوهای والیبالیستهای نوجوان که در تمرینات آماده سازی خود برای حضوری قدرتمند در بازیهای نوجوانان آسیا در آکادمی ملی المپیک به سر می برند بازدید کرد.
این بازدید در ساعت 30/21 شب در حالی رخ داد که والیبایستهای نوجوان که روزانه بین هشت تا 10 ساعت به تمرین می پردازند در حال مرور کارهای تاکتیکی بودند.
وزیر ورزش و جوانان ضمن این بازدید با نوجوانان تیم ملی به گفتگو پرداخت و صحبتهای خود را اینگونه آغاز کرد : من محمود گودرزی هستم ، 58 سال سن دارم در پست دفاع وسط .
سپس وزیر ورزش در خصوص سن، قد و همچنین وضعیت تحصیلی نوجوانان والیبالیست سوالاتی را مطرح کرد که ورزشکاران حاضر در اردو به سوالات وی پاسخ دادند.
در پایان نیز محمود گودرزی که به همراه دکتر احمدی از معاونان فرهنگی خود و هیاتی همراه سر تمرینات والیبالیستها آماده شده بودند  برای اردونشینان در بازیهای پیش رو آرزوی موفقیت نمود.
۴ تیر ۱۳۹۳ ۱۵:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید