اردوی نهایی تیم ملی تکواندو نونهالان در آکادمی ملی المپیک

 اردوی نهایی تیم ملی تکواندو نونهالان در آکادمی ملی المپیک
دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی نونهالان پسر اعزامی به مسابقات جهانی آذربایجان با حضور 10 تکواندوکار از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تکواندوکاران حاضر در اردو که پیش از این نیز در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی این تیم انجام می دادند صبح امروز و پس از انجام آخرین رقابت انتخابی درون اردویی که در خانه کشتی برگزار و به مشخص شدن ترکیب اصلی و 10 نفره این تیم انجامید بار دیگر با حضور در آکادمی ملی المپیک تمرینات خود را از سر گرفتند.
حسینعلی نعیمی سرمربی تیم ملی تکواندو نونهالان پسر در خصوص این تمرینات گفت: این 10 تکواندو کار پس از انجام چند رقابت درون اردویی و انتخابی از بین 735 تکواندوکار برگزیده شده اند و تمرینات خود را تا اعزام به اولین دوره رقابتهای جهانی تکواندوی نونهالان در آکادمی ملی المپیک ادامه خواهند داد.
وی همچنین در خصوص دیگر برنامه های پیش بینی شده برای آمادگی بهتر تکواندوکاران به اردوی یک هفته ای که قرار است در مشکین شهر اردبیل برگزار شود نیز گفت: اواسط هفته نیز با حضور در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک از تکواندو کاران حاضر در اردو تست آمادگی جسمانی خواهیم گرفت.
نفرات حاضر در اردوی نهایی تیم ملی تکواندوی نونهالان به شرح ذیل می باشد:
منهای 33 کیلوگرم: محمد رستم نژاد از استان مازندران ، منهای 37 کیلوگرم: محمدحسن زاهدی از استان تهران
منهای 41 کیلوگرم: شاهین شیاسی از استان البرز، منهای 45 کیلوگرم: احمد رضا مختاری از استان فارس
منهای 49 کیلوگرم: ابراهیم صفری از استان تهران ، منهای 53 کیلوگرم: احمد رضا درویش از استان البرز
منهای 57 کیلوگرم: امیرحسین کولیوند از استان تهران ، منهای 61 کیلوگرم: مهرداد خزایی پول از استان مازندران
منهای 65 کیلوگرم: محمد امین پولادی از استان بوشهر و مثبت 65 کیلوگرم: امیر حسین وقوعی از استان تهران
لازم به ذکر است اولین دوره مسابقات قهرمانی تکواندوی نونهالان در رده سنی 12 تا 14 سال آقایان و بانوان و در 10 وزن بین روزهای دوم تا پنجم مردادماه در باکو مرکز جمهوری آذزبایجان برگزار خواهد شد.
۱ تیر ۱۳۹۳ ۰۹:۵۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید