با خرید 610 عنوان از جدید ترین منابع فارسی و لاتین:مرکز اطلاع رسانی آکادمی غنی تر شد

با خرید 610 عنوان از جدید ترین منابع فارسی و لاتین:مرکز اطلاع رسانی آکادمی غنی تر شد
مرکز کتابخانه و اطلاع رسانی آکادمی با خرید610 عنوان کتاب از جدید ترین منابع علوم ورزشی از معروف ترین ناشرین دنیا، منابع علمی خود را غنی تر کرد.
 به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی آکادمی با تامین بودجه قابل توجه از سوی کمیته ملی المپیک برای تامین و تکمیل نیازهای علمی بخش آموزش فدراسیون ها، مربیان، ورزشکاران، متخصصین ورزش و علوم وابسته به آن در اردیبهشت ماه سال جاری 610 عنوان  از جدیدترین منابع فارسی و لاتین  سالهای 2013 و2014 در حوزه علوم ورزش را خریداری نمود.
این کتب شامل موضوعاتی همچون علم تمرین، پارالمپیک، المپیک، طراحی تمرین، ساختمان های ورزشی، فیزیولوژی، مدیریت، فرهنگ و روانشناسی، استعدادیابی و ... از ناشـرین معروف دنیا همانندHuman Kinetics, Routledge,INSEP,Lippincott Williams & Wilkins,Meyer& Meyer sport, Fitness Information Technology,ACSM  می باشد.
شایان ذکر است مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه آکادمی کمیته ملی المپیک با دارا بودن مجموعه ای با بیش از 62 هزار 600 رکورد شامل کتاب، مجلات، مقالات، اسناد و گزارشهای دولتی، عکسها، پوسترها، پایان نامه ها، بروشورها، سی دی و دی وی دی فارسی و لاتین علمی و آموزشی و... و با بیش از21 سال فعالیت در حوزه توسعه علوم ورزشی یکی از پربارترین و غنی ترین مراکز اطلاع رسانی ورزش کشور می باشد. 
علاقمندان بخصوص جامعه ورزش کشورجهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 26216198 تماس گرفته و یا به سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به آدرس www.olympicacademy.ir مراجعه فرمایند.
۱۳ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید