با انجام تست دوم درآکادمی :بانوان شمشیرباز آماده حضور در اینچئون می شوند

با انجام تست دوم درآکادمی  :بانوان شمشیرباز آماده حضور در اینچئون می شوند
ورزشکاران ملی پوش تیم ملی شمشیر بازی بانوان، اعزامی به بازیهای آسیایی با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برای بار دوم آزمون آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تعداد 18 بانوی حاضر در اردوی دوم تیم ملی شمشیربازی بانوان که خود را برای بازیهای آسیایی اینچئون آماده می کنند با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست دادند.
خانم زهره صدرزاده سرمربی این تیم در خصوص اردوی دوم شمشیر بازان گفت : این اردو از تاریخ دوم خردادماه آغاز شده و تا روز 13 خردادماه ادامه پیدا خواهد کرد و پس از پایان این اردو به کشور قزاقستان اعزام خواهند شد تا ضمن برپایی اردویی مشترک با این تیم چند دیدار دوستانه را نیز برگزار کنند.
سرمربی این تیم همچنین اشاره کرد: اردوی قزاقستان تا دو هفته ادامه پیدا خواهد کرد و پس از بازگشت از این اردوی برون مرزی شمشیر بازان 10 روز را به استراحت خواهند پرداخت و بلافاصله اردوی سوم را آغاز خواهند کرد.
شایان ذکر است اردوی تیم ملی بانوان شمشیر بازی در ورزشگاه شیرودی برپا شده است و ورزشکاران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به کارهای بدنسازی ، تخصصی و مسابقات تدارکاتی درون اردویی می پردازند.  
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید