شهنازی مشاور مخصوص رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز شد

شهنازی مشاور مخصوص رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز شد
رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز شاهرخ شهنازی را به عنوان مشاور مخصوص خود در امور المپیک‌ها و آکادمی‌های بین‌المللی منصوب کرد.
انتصاب شاهرخ شهنازی به عنوان مشاور مخصوص رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز در جریان نشست اعضای هیات اجرایی این کنفدراسیون که روز گذشته در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که به میزبانی پاریس فرانسه در جریان است، صورت گرفت.
شهنازی رئیس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک است. به همین منظور "آدام شرارا"، رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز وی را به عنوان مشاور مخصوص خود در امور المپیک‌ها و آکادمی‌های بین‌المللی منصوب کرد.
در این کنگره که حکم مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون جهانی تنیس روی میز را دارد، آدام شرارا، رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز با اشاره به پیشینه خدمات شهنازی در ITTF عضویت وی را در شواری مشاوران ارشد جهانی اعلام کرد و لوح انتصاب وی را هم اهدا کرد.
شهنازی تا پیش از برگزاری مجمع امروز عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز بود. وی آمادگی خود را برای بر عهده گرفتن پست نایب رئیسی این دوره از انتخابات ITTF اعلام کرده بود اما یک ماه پیش از سوی آدام شرارا به وی پیشنهاد شده به عنوان مشاور و مسئول اجرایی مسابقات المپیک با این فدراسیون همکاری داشته باشد.
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۳:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید