صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد: آخرین تست تکواندوکاران قبل از تورنمنت اسپانیا

صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد:  آخرین تست تکواندوکاران قبل از تورنمنت اسپانیا
تیم ملی تکواندو کشورمان آخرین تست های خود را پیش از تورنمنت اسپانیا و تونس داد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی تکواندو کشورمان آخرین تمرینات خود را در اولین اردوی آمادگی سال جدید، این هفته به پایان می رساند .این اردو که از روز پنجم فروردین ماه آغاز گردید چهارشنبه این هفته به پایان می رسد و قرار است ملی پوشان پنجشنبه شب کشورمان را به قصد شرکت در تورنمنت اسپانیا و تونس ترک کنند.
هادی افشار مربی تیم ملی ایران در این رابطه گفت: ترکیب کاملا جوانی را به اردوی تیم ملی دعوت کردیم و میانگین سنی شان پایین می باشد وحتی خیلی از این بچه سابقه حضور در مسابقات آسیایی هم ندارند، شما ببنید در سال 2011 قهرمان جهان که شدیم آن تیم نزدیک به سه سال با یه کادر فنی کار کرد که توانست قهرمان جهان شود و ما الان تغییر نسل را در تیم ملی بزرگسالان شاهد هستیم که نیاز به زمان دارد تا این نیروهای جوان جایگزین افرادی که قبلا بودن باشند .
وی در خصوص سطح کیفی این مسابقات و تیم های حاضر در آن گفت: تورنمنت اسپانیا جزء تورنمنت های کلاسA جهانی می باشد، که به لحاظ کیفیت بسیار مشابه مسابقات جهانی هست و قرار است بیش بیست تیم در اسپانیا حضور یابند.
افشار در ادامه با اشاره به این نکته که بعد از اتمام این مسابقات راهی کشور تونس می شویم افزود: یک اردوی مشترک با این تیم داریم که قرار است در آنجا با تیم های آفریقایی به مبارز بپردازیم، این اردوی مشترک می تواند به لحاظ شناخت بچه ها از سبک مبارزات و همچنین قدرت بدنی تکواندوکاران آفریقایی مناسب باشد. در کل تمام هدف ما این است که تیم را قبل از مسابقات جهانی مکزیک در تیرماه امسال آماده کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز  ما آخرین تست های آمادگی جسمانی بچه ها را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک گرفتیم تا از آخرین وضعیت بدنی تکواندو کاران قبل از اعزام به این دو تورنمنت با خبر شویم و باید با تست قبلی که اواخر سال گذشته گرفتیم مقایسه و تغییرات بوجود آمده را بررسی کنیم.
۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۱۱:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید