جودوکاران نوجوان اردوی خود را با تست آغاز کردند

جودوکاران نوجوان اردوی خود را با تست آغاز کردند
تیم ملی جودوی نوجوانان ایران با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، روز اول اردوی تدارکاتی خود را با انجام تست آمادگی جسمانی آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی جودوی کشورمان از امروز اردوی تدارکاتی خود را با 25 نفر آغاز کردند. به همین منظور و به دستور کادر فنی مقرر شده است همزمان با اولین روز شروع اردو، تمامی جودوکاران با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک مورد ارزیابی و تست قرار گیرند تا کادر فنی از آخرین وضعیت بدنی ملی پوشان در سال جدید با خبر شوند.
مسعود ابدی سرمربی نوجوانان در خصوص این اردو گفت: ما از امروز ملی پوشان را به اردو تیم ملی دعوت کرده ایم و متاسفانه به علت اینکه به پایان سال تحصیلی و زمان امتحانات نزدیک می شویم نمیتوانیم اردوی تدارکاتی برای بچه ها را از یک هفته الی ده روز بیشترکنیم. ما هم در صدد هستیم در همین مدت کوتاه با برنامه ریزی صحیح و درست به اهداف مان نزدیک تر شویم.
وی با ابراز تاسف از اینکه در سال گذشته موفق نشدند به مسابقات آسیایی چین تایپه و جایزه بزرگ تاجیکستان به علت صادر نشدن روادید بروند گفت: به گفته کارشناسان اگر ما به این مسابقات می رفتیم قطعا بهترین تیم آن رقابت ها می شدیم و این برای جودوی کشورمان بسیار شرایط خوبی را به وجود می آورد زیرا همیشه نشان داده است که اگر در بحث پایه بیشتر سرمایه گذاری کنیم در آینده نتیجه بهتری را خواهیم گرفت.
لازم به ذکر است تیم ملی جودوی کشورمان مرداد ماه امسال به منظور حضور در مسابقات جهانی به شهر میامی در کشور آمریکا اعزام خواهند شد وده روز بعد از آن نیز به رقابت های المپیک نوجوانان چین خواهند رفت . 
۳۱ فروردین ۱۳۹۲ ۱۳:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید