جهت حضور قدرتمند در پارالمپیک لندن : تیم های ملی جودو نابینایان، دو ومیدانی و گلبال جانبازان و معلولین در آکادمی اردو زدند

جهت حضور قدرتمند در پارالمپیک لندن :  تیم های ملی جودو نابینایان، دو ومیدانی و گلبال جانبازان و معلولین در آکادمی اردو زدند
تیم های ملی جودو نابینایان ، گلبال و دو میدانی جانبازان معلولین کشورمان جهت حضور قدرتمند در رقابتهای پارالمپیک لندن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک اردو زدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، تیم ملی جودو کم بینا و نابینایان کشورمان  اعزامی به رقابت های پارالمپیک لندن تا زمان برگزاری این رقابت ها اردوهای خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ادامه خواهند داد.
این تیم همچنین صبح امروز در کلاس یک روزه  تغذیه ورزشی حضور یافتند.
همچنین در رشته دو و میدانی جانبازان و معلولین نیز تعدادی از ورزشکاران این رشته در دو بخش آقایان و بانوان تمرینات و اردوهای آمادگی خود را در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می کنند.
شایان ذکر است که خانم حاجر تکتاز، بانو دو ومیدانی کار کشورمان در بخش پرتاب و همچنین جواد هردانی، مهردادکرم زاده و فرزاد سپهوند دو ومیدانی کاران پارالمپیکی از جمله اردو نشینان آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک می باشند. 
گفتنی است در بخش آقایان مربیگری این نفرات  به عهده والری از کشور روسیه است.
شایان ذکر است در این هفته آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک میزبان تیم ملی گلبال کشورمان نیز خواهد بود.
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ۱۱:۱۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید